ZUP :D

Åh så dålig på att uppdatera :P Ni ska bara veta hur många stavfel i varje inlägg jag måste rätta till haha. Jävla engelska språket som tar över :P
 
Men iaf...i helgen så drog jag ut första gången här i Philly, vi drog till en pub och hade hur kul som helst :D
På lördagen så drog jag hem till min amerikanska vän Chase och hans rumskamrat. Chase syster och vän var där också, och jag gjorde köttbullar vilket uppskattades väldigt mycket av alla så dom vill att jag ska komma tillbaka så fort som möjligt haha. Medans vi åt så kollade vi på 300, eller jag och Chases rumskamrat Jay och jag kollade på den :P
 
På söndagen så drog jag och åkte snowboard vilket slutade med att jag åkte skidor, det var så dimmigt och jag ramlade en del och jag ville inte att någon skulle åka på mig för man såg knappt någonting. Men det var hur kul som helst och mitt lag Atlanta Falcons vann sin playoffs match :D SÅÅÅ GLAD :D
 
Denna veckan som varit så har jag jobbat och umgåts med vänner. Idag så åt jag lunch med Chase och en annan vän :) Hade jätte roligt :) Och sedan jobbade jag och sedan träffade jag en vän Lea som jag inte träffat på ett tag och vi drog till ihop och åt och sedan drog vi till starbucks där vi satt och chilla :D
 



Kommentarer
joanna

Hoppas du har det bra och hoppas alla tar hand om dig <3

2013-01-17 @ 11:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0