Helgen :)

I förgår så var jag med två polare och skulle ha filmkväll...det blev ingen film haha, vi kollade på youtube och pratade en massa :D Och tog en massa bilder :) Hade hur kul som helst!
 
Igår drog jag och åt middag med en vän och efter det kom våran andra vän och vi drog till Dunkin' Dounts och jag fick en gratis munk av killen som jobbade där :)
 
Sedan när vi satt i bilen och bara tog det lungt och skatta som fan så fick jag ett sms av en polare som bjöd över mig :) Så varför inte, jag drog dit och drack varm chocklad :)
 
Det var min helg :P
 
Och nu en massa bilder :D
 


Kommentarer
Joanna

Hej vill att du ska lägga ut bilder på ditt rum :)

2013-02-05 @ 12:54:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0