Dagen

Jobbat som vanligt...vaknade dock upp med feber och migrän :( Så jag drog inte till gymmet i morse.
Men jag drog på min och min polares fösta kickboxnings klass, fyfan va kul och intensivt det var. Inge daltande här inte :P Efter det drog jag och hämta upp S från baletten och sedan hem duscha och sedan bio med en polare :) Vi såg Gangster Squad och den var sjukt bra...fick mig att vilja se The Godfather för jag har inte sett den.
Skrattade också så jävla mycket att folk börja vända sig om och kolla på oss hahaha.
 
Ja drickan är jäävligt stor och ja mitt ansikte är väldigt rött för jag åkte direkt från kickboxingen till bion
(eller ja nästan jag åkte hem o tog en snabbdusch såklart och sen bio:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0