Illamående och froyo :)

Tjejerna var lediga idag också så jag skjutsade O till en polare och sedan laga jag mat åt S och så tvättade jag. Sedan gick jag o sov mellan 12-15 för jag hade världens mensvärk så jag mådde illa. Det är sånna här dagar jag verkligen uppskattar att jag inte har småbarn att ta hand om :) S & O klarar sig ju själva så det är skönt :)
 
Sedan har jag kollat på Happy Endings och drog och åt froyo på Yapple idag igen men idag drog jag med Rushni, helt underbar brud det där :) 
 
Innan jag gick till Yapple så gick in till Bed Bath and Beyond, jag hade 4a saker jag skulle köpa: tandborste, tandkräm, makeup wipes och fotfil. Kom up med dubbelt så mycket haha.
 
 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0