Parad och skön brud :D

Igår var det St Patrik's Day praden inne i Philly det är 1 vecka tidigare här för att dom vill inte konkurera med NYC. Det var hur kul som helst :) Vädret var helt underbart och hade underbart sällskap :)
 
Idag har jag jobbat och så fick jag reda på att det kommit en svensk au pair hit, en brud som heter Julia. Så klart jag la till henne på facebook och vi bestämde för att träffas. Fyfan va kul vi hade :D Hon är ju precis likadan som jag...svär och kan få allt att låta sexuellt haha :D Jag visade henne några bilder och så visste jag att nästa bild var för naket så jag tog bort mobilen o sa o nästa bild får du inte se och hon kläcker ut sig "ååhh är de en kuk" hahaha asså fyfan börja garva! Känns som att man kommer umgås med henne som fan:D Iaf tills hon tröttnar på mig haha. 
Tur att ingen förstod vad vi prata om på starbucks eftersom vi prata svenska hahah :D
 


Kommentarer
Joanna

Nu får du ta och blogg mera tycker jag :)

2013-03-21 @ 13:52:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0