Nyår 2013

Kan väl börja med ett inlägg om mitt nyårsfirande, jag hade sagt till alla att jag skulle till NYC och Times Square men efter allt det jag hörde så kändes det inte som att det var rätt plats för mig, jag vill inte utsätta min kropp för det.
Så jag blev bjuden på en nyårsfest hos en polare från Starbucks. Hur trevlig som helst och vi var hos honom och hans rumskompis var där med. Och min au pair polare. Det var bara vi 4a och två hundar :D
Det var riktigt mysigt att bara ta det lungt och vara med underbara människor!
 
 
Lite bilder från natten :) Vet inte varför två av bilderna inte vill rotera för dom är inte så på min dator :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0