Mysdag

Idag har jag tvättat, kört och that's it, Tjejerna var lediga från skolan och den äldsta tjejen som är hemma från collage just nu körde O till en polare och tog sedan med S för att äta lunch ute så jag jobbade väl inte direkt :P Skulle köra S till hennes balett men hennes mamma körde henne för det var en lektion där dom som ville komma och se på kunde komma. 
Hämtade istället O och körde henne till hennes tennislektion.
 
Innan jag körde till tennisen så pratade jag med min underbara Frida på viber, fyfan var så nära på att börja gråta. Det var så underbart att prata med henne. Det kändes som att vi bara prata för några dagar sen fast det var hur länge som helst vi pratade sist. Jag fick motivation till att verkligen börja träna också. Hon har alltid varit bra på att peppa mig :D
 
Efter jag jobbat klart så drog jag och Danielle, en tjej från Sydafrika och åt froyo. Ja jag vet jag måste vara galen för det har snöat hela kvällen och blåser som fan och jag vill äta nå kallt :S menmen haha gott var det :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0