Frozen yogurt :D

Skjutsade tjejerna till skolan idag för min värdpappa är och åker skidor i Colorado så jag fick skjutsa dom 7.20 så jag sov från ca 3 till 7.10 :P Efter jag skjutsat dom så gick jag och la mig igen och gick upp runt 1 haha.
Hämta O vid 3 och skjustade hem henne sedan tillbaka till skolan för att hämta S vid 4 :P Så fram o tillbaka. Sedan skjutsa jag S till hennes matte "tutor" och när hon har det så sitter jag där och väntar i 1 timme, så då spelar jag oftast spel på min mobil eller tar med min iPad och spelar på den. Efter det så åkte vi hem och sen var jag "off". Min polare bjöd mig på middag med hennes två polare så jag drog dit och sedan drog vi till Kiwi och åt frozen yoghurt :)
 
Så det är min dag...är ni nöjda haha :P
 
Imorgon så är det stressigt haha, ska skjutsa S till dykning kl 6 och sedan tillbaka hem för att sedan skjutsa O klockan 7.20 och sedan kan jag gå och sova igen haha. Sedan jobbar jag på eftermiddagen och sedan är det bio med några tjejer :) Ska försöka att komma i säng i tid för klockan 8.15 på lördagen så drar vi och åker skidor igen :D
 
Lite bilder från idag :)
 


Kommentarer
Zandra - Min väg mot USA.

åh ser så gott ut! :)

2013-01-20 @ 17:13:16
URL: http://zandrasyolomoment.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0