Tele2<3

Asså vilken service Tele2 har. FIck prata med någon på deras "special" avdelning. Och han var hur trevlig som helst. Han la mitt abonnemang på vila från 6 november till 6 maj och i maj behöver bara min kille ringa in och förlänga det och sedan när den tar slut så ringer han bara igen :D Och jag behöver inte betala 99kr. Åh detta gjorde min dag :)
 
Mycket har gått min väg idag. Mina betyg kom till skolan och dom är skickade till Västerås vuxenutbildningscentrum så dom får dom antaligen imorgon så att dom kan skicka det vidare så jag kan få ett slutbetyg. Och nu detta med tele2. Är glad idag:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0