Gårdagens festligheter:)

Igår så jobbade jag från 8.30-16.00. ca 5 timmar av dom var restid somjag också får betalt för :)
Efter det så vart det åka och handla, sedan hem och fixa mig för att sedan dra på förfest och sedan vidare ut :)
Trodde det skulle vara en lugn och rolig kväll. Men så fort vi kom på bussen så sitter det respektlösa snorungar längst bak i bussen och RÖKER!!! Ja ni läste rätt, dom rökte på bussen...slutade med att polisen kom och jag peka ut dom som hållt på. Men iaf...
 
Vi drog till Pitchers och mina polare drog en efter en och min syrra drog okså haha. Men jag hittade mina bästa vänner där så jag satte mig med dom och snacka hela natten. Mysigt!
Tänkte lägga upp lite bilder från Pitchers och nästa inlägg kommer vara gårdagens oufit :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0