World Fair, shopping & bio :)

Idag var det World Fair alltså mitt första LCC möte. Det var en massa au pairer där och man skulle göra saker från sitt hemland. Det var väl kul hittade massa nya vänner vilket var jätte kul :D 
Efter world fair drog jag och två tjejer, en svensk och en dansk till King of Prussia där vi gick runt och kollade och jag fick ÄNTLIGEN gå in på Sephora och köpa min mascara som är slut. Och sedan gick vi och åt och sedan träffade vi på två killar/män som jobbade i en butik där man kunde gå in och relaxa och kolla på football. Den äldre mannen va lite creapy och de kändes som att han stötte på min polare men den yngre var hur snäll som helst och vi snacka sport. Och sedan gav den äldre mannen sitt kort och tyckte vi skulle ringa...han va typ 40 eller äldre...nja vill nog inte festa med honom alltså haha.
 
Sedan drog vi till bion och såg den nya Twilight filmen, visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig
 
efter allt folk har sagt. Men OMG jag böla som ett litet barn jag satt verkligen där och grät och grät och grät haha. Mycket känslor i den filmen. Bästa filmen i serien iaf! Bra avslut! Önskar det hade kommit en till:P
 

 


Kommentarer
Ellen

Omg jag och Sara dog!! Joanna visste allt!!

Svar: hahahaha den var ju sååå bra :D
JennysUSA

2012-11-18 @ 10:44:34
URL: http://evaisanen.blogg.se
Tess

Hoppas du har det bra i usa!
Hur är resan hittils som du trodde ?
Vad är största förändringarna?
Är det lätt att komma in i vardagen? :-)

Svar: Tack:D Det är så mycket bättre än vad jag trodde haha :PHmm att köra bil men det tog mig mindre än 1 timme att komma in i det :P
Annars att deras köpcentrum är såååå stora :P
För mig eftersom jag inte var jetlagd så har det varit jätte lätt :D
Och sen att jag har egen bil och min familj betalar all bensin så har jag mycket lättare att ta mig överallt jag vill till :P
JennysUSA

2012-11-18 @ 19:15:14
URL: http://hedstrand.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0