Thanksgiving dinner!

Thanksgiving dinner...hmm uppsatt hår eller nersläppt? Varför är jag så nervös för att träffa min värdmammas mamma? Jag vill ju göra en bra intryck men iförsig så tror jag inte att mitt hår gör någon skillnad haha.
Och ska man förbereda ett tal om vad man är tacksam över? Äh jag kör det första som kommer upp i mitt huvud...fast NEJ måste tänka lite, man vet aldrig vad som kommer ut ur min mun om jag säger det första som ploppar ut hahaha. Fan måste bestämma mig om jag vill ha nersläppt eller utsläppt för det innebär att jag måste duscha håret om jag ska ha utsläppt....vilket i-landsproblem asså hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0