Starbucks igen...*suck*

Idag tvättade jag bara en massa kläder och sedan åkte jag och tanka och hämtade tjejerna från skolan. Dom hade inga aktiviteter så jag gick upp och städade mitt rum och hängde där. Hade planerat att gå på bio själv senare på kvällen men då hade min vmamma redan börjat med maten och dukat till mig med så jag ville inte säga att jag skulle dra, hon skulle inte bli sur eller arg men det luktade så gott (det blev fisk) så jag stannade kvar. Och efter det så drog jag och hämta en tjej som bara bor 7 minuter ifrån mig. Vi har pratat på facebook tidiagre så vi drog till Starbucks och satt och prata. Skön brud! Hon ska också med till Black Friday så jag ska sova hos henne efter vi varit där så jag slipper väcka hela huset haha. 
 
Imorgon ska jag göra ett inlägg om min Bucket List har ju gjort en del på den så jag tänkte visa vilka jag gjort och lägga upp bild bevis också haha.
 
Men nu är jag trött och ska sova jag ska skjutsa tjejerna till skolan imorgon 6.50. Och sedan ska jag tvätta eller sova haha :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0