Snart NYC!

Började dagen med att tvätta och sedan fick jag träffa den äldsta tjejen som går på collage som är hemma nu. Sedan skjutsade jag ena värdtjejen till hennes möte och sedan hem. Då hade jag slutat jobba, jobbade 1 timme idag. Men min vmamma frågade om jag kunde skjutsa min värdtjej till en sweet 16 fest och hon sa också att det är långt borta så jag behövde inte göra det men jag sa klart jag kan göra det :) Så skulle jag hämta henne också. Jag skjutsade henne till hennes vän som hon skulle göra sig redo hos och vi åkte igenom ett väldigt dåligt område för att kunna komma till henne och jag åker helst inte igenom där igen...mycket skumt där.
Det skulle ta 30-40 minuter att åka dit det tog 1.5 timme haha. Min kompis frågade om det inte var lite skumt/pinsamt att sitta i bilen så länge med min värdtjej och nej det var det inte alls. Vi satt och prata, skratta och sjöng med i låtarna på radion. Hur kul som helst :D
Hemvägen tog bara 45 minuter :P
 
Sedan hem vika kläderna som var klara och sedan iväg för att hämta min Aussie vän och vi drog till Starbucks för att sitta o prata lite. Imorgon ska vi till black friday :D
Och som tack för att jag skjutsa min värdtjej idag så fick jag ha bilen så jag kan åka till öppningen av black friday i king of prussia vid midnatt imorgon, så jag är väldigt tacksam! 
 
Imorgon är det Thanksgiving och vi ska till min värdmammas mamma för middag! Det kommer nog gå jätte bra. Min värdmamma sa att jag skulle komma bra överens med hennes mamma och hon skulle nog gilla mig på engång :P
Så får hoppas på det bästa!
 
Och jag har även börjat planera en resa till NYC med en vän så vi ska åka nu på lördag och stannar över natten på ett jätte fint hotell! Och på lördagen så kanske vi ska på en fest på Empire Hotell rooftop. (Det är det hotellet som är med i Gossip Girl). Så jag måste hitta festkläder på black friday haha.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0