Sista torsdagen

Så detta är sista torsdagen i Sverige på minst 1 år.
Började med att äta frukost (för mig) lunch för alla andra. Klockan var 13 :P
Jag åt pizzabuffé på American Pizza Place med Robin, Conny och hans underbara flickvän Fia :)
Sedan hem och tvätta och vid 18 så drog jag och älsklingen till hans bror och hans flickvän för att äta tacos och så diskuterade vi andra världskriget, vinter kriget osv osv. Vi kom in på det när älsklingen och hans bror satt och diskutera vart dom två ska åka på sin romantiska weekend haha. Hade jätte mysigt.
 
Nu sitter jag vid datorn och tar det lungt, är jätte trött, vet inte varför gick ju upp 12 :P Men jag ska jobba imorgon så jag ska upp 7 och sedan ska jag jobba ca 8 timmar och 2 av dom så ska jag "jobba" och dom andra timmarna är restid haha. Så riktigt skönt, kan sova på bussen och på tåget och sen när jag "jobbar" så ska jag äta på MAX och sedan hem igen haha. Åh älskar det jobbet.
 
Men nu blir det serier och sedan sova.


Kommentarer
Johanna G

Vad är det för jobb egentligen? Det låter rätt soft haha :D

Svar: Jag jobbar som färdighetstränare :D Det är riktigt soft :D
JennysUSA

2012-11-02 @ 08:30:55
URL: http://johannajenny.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0