Sista Lördagen!

Då har man sagt hejdå till bror min. Han jobbar förmiddag på måndag och kan därför inte följa med :(
Han bjöd på kebabpizza från Västerås bästa pizzeria Ibbes :D 
Så nu sitter jag med ont i magen för jag åt min andra del för ett tag sen med vitsås (LAKTOS!!!!) så magen låter rätt skumt lite då och då haha och kramperna får man inte glömma hahah och ändå tog jag två laktostabletter :P
Senare så åkte vi till älsklingens syster och hennes man på halloweenfest. Så för mig blev det en lite sistaminuten halloween outfit. Men den dög :)
 
Några bilder från ikväll :)
 
Jag är då en docka och min kille och hans bror var Walter & Jesse från Breaking Bad!

 
 
 


Kommentarer
Maja

Tycker att det ska bli jättekul att följa ditt äventyr i USA och jag önskar dig all lycka!:-) Lite random fråga, men vet du hur det går för Elin (elinsjourney eller vad hennes blogg nu heter) som också skulle åka som au pair? Hon har inte uppdaterat på väldigt länge!

Svar: Hej Maja!Tack så jätte mycket för ditt stöd och för att du läser min blogg :D
Hon kommer inte åka förens senare nästa år. Hon har tagit en paus i allt au pair planerande för tillfället :)
JennysUSA

2012-11-04 @ 10:14:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0