Shoppat igen...+ The Cheesecake Factory

Idag drog jag och Tiff (en tjej från Mexico) till King of Prussia för att shoppa lite :P Och sedan åt vi på The Cheesecake Factory, asså jag har hört att portionerna man får är jätte stora men detta var ju löligt haha asså jag åt och åt och åt och ingenting från tallriken verka försvinna haha. Och så smakade jag så klart på deras cheesecake och den var hur god som helst :D Och alla tar alltid med sig maten hem när dom inte orkar mer så jag har god mat nere i kylskåpet nu :)
Köpte en till bh från Victoria's Sectret och denna var dyrare den kostade $55 :P Men vad ska man göra haha behöver bhar och dom har inte min storlek på dom flesta affärer. Jag prövade en jätte fin lila bh men det var lite för liten så jag fick pröva en DDD :S Vart lite chockad men den passade men ville inte ha den när jag hittade den jag sedan köpte :) Köpte även ett par Madden Girl (om ni vet vilket märke Steve Madden är så är det samma märke) skor för $35(!!!!) dom hade kostat ca $70 och en skit snygg jacka från killavdelningen på Forever21, någon förvånad att jag hitta kläder på killavdelningen, men det killavdelningen var löjligt liten det var typ 5*5 meter haha löjligt! Jackan kosta ca $40.




 


Kommentarer
Johanna G

Åååh gud va sigen jag blir på att få komma iväg nuuu! :o

Svar: haha förstår de :D
JennysUSA

2012-11-19 @ 08:09:42
URL: http://johannajenny.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0