Shoppat @ CVS!

Som jag skrev igår så var jag på CVS två ggr igår :P Första gången var det för att jag behövde köpa några saker 
jag inte tagit med mig, men andra gången var för at jag inte hade något att göra på kvällen och CVS har öpper 24/7 och jag har en CVS lite mindre än 5 minute
r ifrån mig vilket är faaarligt :P
På bild 1 ser ni body wash och två hudkrämer (det var buy 1 get 1, 50% off). Och så rakgele, en lufa och en läppsyl som jag velat prövat jätte länge, äcklig lukt dock :/
 
På bild 2 så ser ni att jag köpte pennor, dubbelhäftande tejp och post-it lappar bla. och ja det finns en massa pennor i mitt rum redan men jag ville ha lite roliga färger som jag kan ha med mig och så :P Och dom har post-it lappar men jag gillar ha mitt eget och dubbelhäftande tejpen ska jag ha till mina bilder. Jag vill inte använda nålarna som man ska använda på mina anteckningstavlor för jag vill inte ha hål i dom.
Och plus massa andra saker :P
 
Nu har ni iaf sett vad jag shoppat än så länge :P
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0