Saknat!

Idag är det 3 år och 5 månader med min älskade man som är hemma i Sverige. Första gången vi varit ifrån varandra den 28onde varje månad. Har varit en jobbig dag. Men den slutade bra :)

Jag drog till IHOP med Iveth som är min värdmammas systers au pair. Vi hade hur roligt som helst och hon bjöd med mig till ett ställe där dom ska hyra stuga över helgen i januari och självklart tackar jag inte nej :P

Här om dagen prövade jag Wendys också :) jätte gott :)

Har också köpt en iPad som jag sitter och bloggar på just nu eftersom min dator fungerar inte riktigt som den ska.



Kommentarer
Johanna G

Ååh de pannkakorna är så goooda :D

Svar: Dom var jätte goda :)
JennysUSA

2012-11-29 @ 15:38:28
URL: http://johannajenny.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0