Saknar!

Jobbar ca 1 timme idag, så det är rätt skönt. Men rörmokaren ska komma snart och min vmamma ville att jag skulle vara på nedre våningen så att tjejerna inte är ensam när det kommer en random man in i huset :P
 
Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske skulle köra ena tjejen till en fest men jag vet inte riktigt.
 
Igår så var jag med min aussie vän och jag åt frukost på Ruby's sedan drog vi vidare till några ställen. Och på kvällen mötte jag upp en tjej jag pratat med på facebook ett tag, vi drog till Starbucks...som vanligt :P Och jag behövde inte ens säga vad jag ville ha bara vilken storlek jag ville ha.
Sedan kom det en massa au pairer dit och vi hade hur kul som helst bara tog det lungt.
 
Inatt saknade jag Bandit som fan, grät inte men det var gränsen på asså. Så ser inte framemot när jag väl kommer sakna honom så mycket så att jag kommer börja gråta. Men men jag får väl ta och beställa den vita bulldogen från build-a-bear för $20, inte så farligt faktiskt och den är rätt stor :D


Kommentarer
Anonym

har följt dig ett tag nu, och du verkar ha det riktigt bra! lite nyfiken på hur du trivs i familjen? är de bra? :)

Svar: Jag trivs hur bra som helst :D
JennysUSA

2012-11-21 @ 18:59:11
Elisabet

Hur är det att vara au pair till så pass gamla som dina värdbarn (ungdomar) ändå är? Hur gamla är de? Visst är det 14, 16 och 20 år?

Svar: Det är underbart :D Dom är 13 och 16 dom jag har hand om och dom har en äldre syster som är 20 men henne tar jag inte hand om alls.
JennysUSA

2012-11-21 @ 22:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0