LEVER :D

HALLÅÅÅÅÅ JAG LEVER :D
 
Jag var nere i Terrytown och gick såklart in på CVS och det är en liten butik här MEN OMG VAD MYCKET SMINK :D:D:D Jag var verkligen i himmeln :D
 
Jag är rätt trött så blir inget långt inlägg.
Saknar inte någon i Sverige än..kanske Bandit lite. Inget elakt mot någon. Men har inte riktigt tid att sakna någon heller. Och det ju bara bra för mig eftersom det betyder att jag har saker att göra hela tiden!
 
Jag har träffat jätte många underbara vänner här.
Några svenskar, danskar, norska, finnar :D, och tyskar sååå många tyskar här.
 
Och jag delar rum med en tjej från Mexiko så vi disskuterade fördomar :D 
Och jag sover längst upp så jag har fönstret öppet så det är kallt som i Sverige som hon säger. Och hon har elementet på nere hos henne så det blir varmt som i Mexiko haha :D
 
En bild från idag :D
 


Kommentarer
Joanna

Om du ser en hummer ta kort på den då är du snäll :)

Svar: hahaha okej :P
JennysUSA

2012-11-13 @ 11:25:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0