Godmorgon!

Gick upp 9 fast jag egentligen inte behövde det haha. Städerskan kommer 10.30 så jag ska släppa in henne då. Och tjejerna ska jag inte plocka upp förens 15.15. 
 
Så jag åt frukost och kollade på ett avsnitt av The Big Bang Therory och efter det gick jag och hämta en av tjejernas kläder för att börja med tvätten :) Min vmamma sa att jag kan göra en tjejs kläder åt gången så att jag inte blandar ihop kläderna. Mycket lättare så.
 
Kan ju säga förlåt till min mamma och pappa då jag och mina syskon gnällde på att vi aldrig fick våra kläder i våra klädhögar efter tvätten. Men ni hade ju ingen chans att ta ett barns kläder per dag och hur ska ni veta vems kläder allt är? :P Förstår nu!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0