Fredag!

(Glömde publicera detta inlägg igår :P)
 
Har jobbat i 8 timmar idag och sedan drog vi på engång till farmor och hon hade gjort plättar :D
Åhh min underbara farmor!!! Alltid när hon var barnvakt när vi va små så gjorde hon alltid plättar! 
Inge bättre mat att avsluta sin tid i Sverige med än med plättar :D
 
Kom hem vid 19 och sov till 21, upp och fixa mig och nu ska jag snart på konsert. Ska se min kompis band spela om ni vill höra låten så klistrar jag in den i detta inlägg :)
 
Jag växlade in mina sparpengar från glasburken och jag fick 470 dollar så nu har jg 615 dollar :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0