Dagen :)

Så idag skjutsade jag tjejerna till skolan och så trodde jag skulle sova när jag kom tillbaka men jag börja med tvätten och tog ner datorn och åt frukost samtidigt. Och så vid 12 åkte jag och träffa en tjej från Australien, och vi drog till banken för att fixa ett bankkonto till mig så nu kan jag t.o.m skriva checkar haha de ni, det är inte många som kan ;)
Sedan gick vill till mataffären "Giant" som var hur stort som helst och hade ett starbucks där inne haha.
Hon köpte massa saker så hon kunde baka så imorgon ska jag dit vid 10 och så ska jag få smaka :D 
Jag kommer umgås med henne en hel del :D Hon har tatueringar hon med, så då har jag någon att snacka det med iaf ;D 
 
Drog och hämtade tjejerna från skolan (dom slutar 3.15) och jobbade till mamman kom hem lite efter 6pm. Och så åt jag middag med dom. Ingen jobbig dag direkt :P
 
Efter middagen drog och åt min första froyo ikväll. Men det var inte den lättaste vägen, jag har ju såklart gps i bilen men usch skogen jag behövde köra igenom och det var mörkt. Jag väntade bara på att skräckfilmen skulle börja och någon skulle hoppa fram framför bilen och se läskig ut...haha paranoid eller vad... :P
 
Träffade iaf Johanna vilket var hur kul som helst, har ju följt hennes blogg i flera månader nu så det kändes lite skumt att äntligen få träffa henne. Vi hade hur kul som helst, skön brud! Henne kommer jag träffa igen :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0