Balett & Bond :)

Idag var sista dagen jag jobbar denna vecka :)
Har gått så sjukt fort. Även denna dag har gått väldigt bra:) 
Liten innan 19 så åkte vi till äldsta tjejens premiärvisning av deras balettuppträdande av The Nutcracker. Och åhh vad bra hon var, helt underbar och så proffesionell, BÄST där :)
 
Jag har ju curfew på bilen så jag kunde till åka till King of Prussia för att se Breaking Dawn men min vpappa sa att jag skulle kolla upp vilken tid nya Bond filmen gick på bion 4 minuter härifrån och den fick 19 och 22.10. Och han har redan sett den så han vet att filmen är nästan 2 timmar och 30 minuter lång men han sa att det var okej att jag tog bilen dit eftersom det var så nära. Så jag drog på bio ENSAM haha. Det var hur mysigt som helst, satt och skratta för mig själv :P Nya Bond var hur bra som helst. Åh älskar Bond. Jag tror jag måste se alla! VIll ju se min favorit Sir Sean Connery, BÄSTA Bond :D
 
Bio biljetten kosta 10.50$ och det är ungenfär 70 kr och så köpte jag liten popcorn och liten läsk, läsken var som en mellan i Sverige och liten popcorn var lite större än en mellan, så jag åt inte upp allt haha och det blev 9$, mina vföräldrar hade redan varnat om att det är dyrt med snacks här. Men det var inte så farligt :P
 
Ne nu ska jag sova har World Fair imorgon men ska upp tidigare för jag ska åka och köpa lite saker innan :)
 
 
Lämna gärna kommentarer eller frågor...jag bits inte ;)


Kommentarer
v

saknar duu ingen där hemma?

Svar: Jo min hund ;)
JennysUSA

2012-11-17 @ 08:38:45
Nathalie

Hur visste du att din värdfamilj var den rätta? Tack för en bra blogg! :)

Svar: Jag bara kände det på engång efter jag pratat med föräldrarna :) Tack så mycket för att du läser :D
JennysUSA

2012-11-17 @ 17:46:29
URL: http://djumps.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0