Älskart<3

Efter gårdagens helvetes dag så mår jag så mycket bättre idag! 
Jag har kört omkring först med min vmamma en stund och sedan helt själv. Jag har en jätte skön bil. Inte för stor eller för liten. Alldeles perfekt för mig! Allt känns bra, älskar allt just nu :D
 
Jag läste älsklingen kärleksbrev som han skev till mig för ett tag sedan och jag grät igenom hela men efter det så kändes det bra för 1 vecka har gått så fort och om det går så fort hela min tid här så måste jag ta vara på all tid jag har :)
 
Svängde även in en sväng till donken och OMG jag förstår varför många amerikaner är tjocka. Deras cheeseburgare var det godaste jag någonsin smakat haha. Men jag ska sköta mig jag har lovat mig själv det. Men jag har också lovat mig själv att prova allt!
 
Jag glömde ju skriva att i fredags så smakade jag sushi för första gången :) Jag fick en kokad lax ifall att jag inte skulle gilla sushi. Men jag smakade något som hade en räka i (!!) och det var faktiskt gott. Och så smakade jag ris med en lax skiva på och det var gott det med :D
Så nu kanske jag också blir en sån där hipster sushi lover haha.
 
Men nu ska jag fixa det sista och så ska jag gå ner till min vfamilj. Vi ska nämligen in till Philly för att fira Sarah som fyller år imorgon :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0