Snart så...

Idag har CC ringt runt till mina referenser och pratat med dom, och enligt alla mina referenser så är CC välidgt nöjda med mig. Fick ett mail av CC om att det var ett fel i min ansökan som jag nu har fixat sen var jag good to go som det stod i mailet. Jag hade ett missat samtal från min kontakt i CC vid 18. Men jag var ju och jobbade då, var på bio och såg Rock of ages (riktigt bra film btw), så jag hade ingen mottagning i salongen.
 
Så imorgon är jag nog accepterad till programmet och kan börja bli matchad med familjer i USA.
Åh vad taggad jag är :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0