Så vem är jag?

Om ni har hittat hit så kanske ni undrar vem jag är och varför min blogg heter JennysUSA.

Jag heter Jenny Väisänen och fyller 23 i augusti. I denna blogg kommer jag skriva om mina förberedelser inför att åka iväg till USA som au-pair i 1 år och hur det känns att lämna familj, pojkvän, vänner och hund bakom sig. Kommer också så klart skriva om roligare saker än hur mycket jag kommer sakna mina nära och kära. Jag kommer hålla er uppdaterade på hur min resa mot att åka till USA går. Och hur jag kom fram till beslutet att ta mitt pick och pack och bara där iväg till USA.

Om ni har några frågor om någonting så kommentera i vilket inlägg ni vill (när det kommer upp fler) eller maila mig på [email protected]
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0