Ansökan

Min kontakt hos CC ringde mig och berätta att hon hade skickat min ansökan till deras kontor i USA så hennes kollega kunde läsa den och hon sa att det såg jätte bra ut men hon ville ha lite fler bilder på mig och mina syskon i mitt fotoalbum och klart jag fixar de så nu har jag fullt i mitt fotoalbum. Och sedan att jag skulle skriva lite mer om min och killens relation och hur vi ska kunna klara av detta äventyr ifrån varandra, så jag skrev lite till och så skickade jag in den. Så förhoppningsvis får jag mer feedback imorgon.


Kommentarer
Anonym

vad skojj! kommer följa din blogg. själv åker jag iväg 23e juli =)

Svar: bara att skriva om du vill läsa om något speciellt :D Åh gu va kul :D har du någon blogg? om du vill prata adda på skype, jennyvaisanen
JennysUSA

2012-06-26 @ 23:33:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0