3år<3

Eftersom jag inte kommer vara hemma när jag och killen firar 4 år så firade vi ordentligt idag :D Fick blombud och senare åkte vi ner och käkade mat, blev Limone. En jätte fin restaurang här i Västerås, och jag smakade äntligen deras berömda oxfile pasta. Den var gudomlig :) Sedan gick vi ner på stan för att kolla lite på City Festivalen. Drog sedan och hämta älsklingens syrror och sedan drog vi ner igen för att se Kapten Röd, lika bra som vanligt! Själv stod jag och dansa som en galning och alla fjortisar kolla på mig o undra säkert va fan jag höll på med..jo ni jag skankade. Det är så man dansar när det är reggae!
Efter Kaptenen så köpte vi 3 liter jordgubbar för 50 kr och en stor slush och sockervadd :D
 
Bild 1: Älsklingen på restaurangen
Bild 2: Jag :)
Bild 3: Min oxfile pasta
BIld 4: Älsklingens kalvfile
Bild 5: Efterrätten som var så god att den tog slut innan jag hann ta bild på den, det var kiwi och hallon i vitchoklad och glass.
Bild 6: Älsklingens syrra Kajsa, Älsklingen och hans andra syrra Emma
Bild 7: Jag med inköpen :D 3liter jordgubbar, sockervadd och slush :D
Bild 8: Slush :D
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0