Liten uppdatering!

Jag har fått många frågor av mina vänner och många har skrivit på facebook och frågat vad som händer just nu med allt. 
Och just nu hänger det INGENTING :( Jag kollar min mail 24/7, om jag råkar vakna till på natten så kollar jag mailen och min mail är alltid öppen på datorn, och min dator är på 24/7 eftersom det är en iMac och man ska inte stänga av apple datorer.
 
Varje gång jag får mail så håller jag andan lite och hoppas på att det ska vara ett mail från CC som det står så här på:
"Dear Jenny Sofia Elisabeth Vaisanen,  We are happy to let you know that a family in the USA is currently reviewing your application."
Men varje gång blir jag besviken. Men den dagen det kommer ett mail så kommer jag uppdatera bloggen om det.
 
Men så länge så får ni gärna ställa frågor om vad ni vill, det är bara att lämna en kommentar så svarar jag :)
Kan vara allt från mig och min pojkvän till mina förväntningar på USA.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0