Utah baby :)

Sitter i filmrummet och kollar på In Time, och wifi fungerar utmärkt. Vårat flyg hit gick smidigt och det gick bra att sitta vid fönstret.

Vägarna till själva skidstället såg jätte farliga ut, om det hade varit halt så skulle minsta lilla fel sväng så skulle man åkt av vägen.

När vi kom hit så fick vi först ett hus som de va massa fel på så vi fick byta till en större lägenhet. Så nu har vi wifi och närmare till liftarna:)

Imorgon är det första dagen i backen och jag har längre skidor än vad jag brukar ha så vi får se hur det går. Min värdpappa sa att jag även får byta till snowboard och pröva de om jag vill, så vi får se :) skulle va kul dock!

Kommer ta en massa bilder medans jag är här också :)



Kommentarer
Ellen

Lycka till och bryt ingenting!
Julafton imorgon kunde inte somna inatt fast det är en dag kvar :D

2012-12-23 @ 09:01:21
URL: http://Ellenvaisanen.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0