Skogalen?

Sorry för jätte dålig uppdatering, orkar inte riktigt sätta på min laptop för den låter som ett jetplan under en bombningsattack haha. Så jag väntar på min laptop som jag har köpt. Jag bloggar på min ipad just nu. 
 
Jag har idag varit i USA i 1 månad och jag trivs jätte bra :)
Shoppar för fullt har lyckats köpte 4 (!!!!) par skor redan :O kommer lägga upp bilder på dom två paren jag köpte idag när dom kommer hem till mig :)
 
idag har jag spenderat dagen med min aussie vän :) vi drog och åt och sedan gick vi till post kontoret och fråga hur mycket det kommer kosta att skicka mina julklappar till Sverige :) köpte också frimärken till mina julkort, så snart kommer julkort anlända till mina nära och kära :)
 
 
 
 Dessa skor köpte jag på Philadelphia Premium Outlets i en affär som heter Aldo. Skorna kostade $110 full pris och sedan nedsatte till $80 och sedan var det extra 50% av så jag betala $40 :D


 


Kommentarer
Paulina

vad kommer det att kosta för dig att skicka paketen? :)

Svar: det paketet jag ska skicka kommer kosta ca $40 :)
JennysUSA

2012-12-06 @ 19:24:25
URL: http://aupairpaulina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0