Skidsemester!

Så om ni är vän med mig på facebook så vet ni att jag är i Salt Lake City, Utah. Eller jag är liten bit utanför. Jag är här på skidsemester med min värdfamilj. Det är hur fint som helst här och jag har tagit en massa kort på begäran av en viss Daniel "Batman" Vidman :P
Jag åkte ingenting idag för de snöa en del och jag gillar inte att åka skidor när det snöar.
 
Blev bjuden på en nyårsfest också så nu har jag det fixat, det blir alltså inget NYC och Times Square för mig. Efter det jag fått reda på att man måste vara där kl 12 på dagen för att stå i en liten inhängnad som man inte kan lämna, inte ens för att gå på toa eller att äta så känns det inte så värt för mig att få migrän och göra min magkatarr värre. Så det blir en hemmafest rätt så nära där jag bor.
 
Så nu kommer det lite random bilder på detta ställe :D
 
 


 
 


Kommentarer
ellen

Fina du <3

Svar: Tack älskade syster<3
JennysUSA

2012-12-27 @ 09:54:18
URL: http://ellenvaisanen.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0