Philly

Jag var inne i Philly och gick omkring för första gången idag :D Måste säga att det är väldigt mysigt men jag föredrar nog New york även om det är mycket större och man får så ont i fötterna :P 
Men jag fick äntligen se Liberty Bell, jag har sett framemot det hur mycket som helst.
Eftersom det var LCC möte idag inne i Philly så drog vi till Christmas Village som är i Love Park så jag fick äntligen se Love statyn som var mindre än vad jag trodde haha. Och sedan drog vi till Macy's för att se the light show och gå igenom Dicken's Village, jag köpte också min foundation från MAC kostade $29 med tax.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0