Frågor

Jag mailade över lite fler frågor till familjen och dom ska svara ikväll efter dom kommer hem från jobbet.
Frågorna jag skickade var:
 
1. Will I need a really thick winter coat? How cold is your winters?
2. Is the girls allergic to anything? (I'm thinking about taking some swedish food with me)
3. Will I need to bring my own cellphone, or will I be able to borrow one from you guys?
4. Is it okay if I send the girls something in the next few days?
5. I'm writing a blog in swedish so my family and friends know what's going on. Is it okay if I write your names (not the last name) and how do you feel about pictures? (I'm not taking anything from your application pictures if it's not okay with you guys.) Just good to know.
 

Det är väldigt bra att veta så jag vet vad jag måste fixa och inte fixa inför mitt år. Och ni som känner mig vet att jag alltid vill ha koll på ALLT innan jag åker någonstans.
 
Men nu ska jag gå och vila lite, har blivit smittat av älsklingen. Så har huvudvärk och ont i halsen :/
 
Senare idag så kanske jag slänger upp ett inlägg med frågor som jag fått av vänner och familj inför kommande år :) Så om ni har några fler frågor så ställ dom gärna så får ni svar ikväll :)
 
 
Ny header är på g också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0