MLK day och bilder!

Så idag är det Martin Luther King day och tjejerna är lediga från skolan. Jag jobbar inget mer än vad jag brukar göra fast dom är hemma. Jag började vid 12 med att tvätta och sedan tog jag lite bilder på min värdtjej när hon gjorde olika balett positioner för hon vill till en balettskola i sommar :) Hon är helt fantastisk, och det hur kul som helst att se :) Senare idag ska jag faktiskt iväg och se en dansklass hon är med i :D 
 
Ska försöka komma in i bloggandet igen, ska försöka ta med kameran överallt också :) Men min mobilkamera är faktiskt inte så dålig så jag tar oftast bilder med den istället :P
 
På onsdag ska jag och min tjejkompis börja kickboxas jag ser framemot det som fan :D
 
Varje dag när jag kollar i min dropbox så finns det sånna här bilder:
Jag blir så glad när jag ser detta :D
 
För er som inte vet så är detta min otroligt vackra syster Ellen och hennes underbara pojkvän Gustav :)
Saknar och älskar dom så otroligt mycket!
 
 
 


Kommentarer
ellen

saknar dig ! <3

Svar: saknar dig mer <3
JennysUSA

2013-01-21 @ 21:02:37
URL: http://ellenvaisanen.myshowroom.se
Hanna

Hade väl inte förväntat dig att jag sku ha hört de av dig heller, va mest förvånad över att ingen har sagt nå om et överhuvudtaget..men enjoy the journey, lär va skapligt nice å va där en stund.

Svar: Ah okej, tror inte det är så många som vet på eran sida av släkten dock. Mamma pratar bara med din mamma o pappa o that's it tror jag. Matti visste att jag är här...Tack! Jag har ett tag kvar iaf :)
JennysUSA

2013-01-21 @ 21:20:48
URL: http://dayswithh.wordpress.com
Johanna G

Du verkar ha hamnat i en kalasbra familj! :D
Vad köpte du till dem förresten? Kan va bra men lite inspiration! :)

Svar: ja verkligen :DTill tjejerna så köpte jag ett varsitt hjärthalsband och ett till mig själv. godis och nagellack. Och till föräldrarna så köpte jag en bok som heter Swedish traditions :)
JennysUSA

2013-01-21 @ 22:05:02
URL: http://www.johannajenny.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0