Uppdatering

Ja jag vet att jag varit så dålig på att uppdatera här på bloggen, och förlåt mig om det är nå stavfel eller grammatik  fel någonstans, är inte van att skriva på svenska. Så ifall mitt inlägg går över till engelska så ber jag om ursäkt.
 
Så vad har hänt?
Som många redan vet så är jag singel nu. Jag vaknade och kollade min Facebook som vanligt och där hade jag fått meddelande från Christopher som då hade gjort slut med mig genom Facebook chatten. Efter 3.5 år, efter att ha bott tillsammans och har bandit tillsammans så gjorde han slut på det sättet...
 
Men jag är i USA så varför falla ihop för det? Jag drog ut o festade med mina tjejpolare och njöt av livet vilket jag gör även nu, varje sekund!
 
Jag har varit på dejter och just nu träffar jag en kille jag verkligen gillar :) vill inte riktigt skriva så mycket om det här på bloggen men jag är lycklig!!
Så min första dejt var rolig, jag ock välja vad vi skulle göra, och Red Wings spelade den kvällen så vi drog till en bar och kollade :P haha så typiskt mig:P
 
Jag firande Spring Break i Myrtle Beach, SC. Jag var full söndag-söndag och hade även spring flings ;) Känner mig rätt amerikansk :P med spring break, spring flings o dejter :P
 
Har även varit på två konsert :) Såg Three Days Grace och Pop Evil i Atlantic City sååå jävla bra konsert :D
Och två dagar efter drog jag och två tjejpolare på T. Mills och Sammy Adams. Så jävla skön konsert!!!
 
Förra helgen så tog jag min 3 första credits, måste ju ta 6 credits per år. 
Jag drog till long Island university och tog en weekend course, marketing and social media. 
Fan va kul det var...fick tre nya underbara vänner :)
 
På fredag åker min värdfamilj till Florida och dom kommer tillbaka på måndag. Så jag är ledig från torsdakväll till måndag :D
 
 
nu har ni fått en liten uppdaterig på minst liv här. Nästa uppdatering bli min bucketlist :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0