Ojoj uppdatering på svenska!!

Okej jag ger det en chans! Jag skriver inte så mycket på svenska längre så ni får ursäkta min gramatik och allt annat haha.
 
Ja vad ska man säga haha...jag har nu skaffat kille...ja jag vet vad ni tänker hur gick de till, skulle inte du vara singel hela sommaren osv osv.
Men som jag alltid säger till alla när man minst anar det så händer det. Och eftersom jag absolut inte letade efter en kille så ofc så ploppade han upp haha. Men jag är så jävla glad att jag har honom!
 
Han är så jävla underbar. Vi skulle ses den 12te juli men han kunde inte vänta så länge så han kommer att köra upp hit från Virginia Beach och det tar ca 6 timmar för att komma och hämta mig och sedan ska vi köra tillbaka hem till honom. Så han kommer få träffa mina värdföräldar och min värdtjej. Är lite nervös över det, men jag vet att dom kommer gilla honom. Och på söndag kommer jag ta bussen hem igen kl 6.30 på morgonen haha jag kommer vara så jävla trött. Men jag kan alltid sova på bussen.
 
Och snart kommer Sara & Danne till USA och jag räknar dagarna tills jag får se dom! Fyfan vad jag kommer gråta haha! 
 
Aja detta får räcka så länge haha :P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0