Kvällens outfit!

Somnade sent som vanligt och sedan upp vid 6 för att köra S till dykningen drog sedan hem och sov. Vaknade vid 9.45 och tänkte jag ska bara sträcka lite på mig och jag vakna 10.15 av ett sms från min polare som jag skulle ha hämtat 10 haha. Klädde på mig och hämtade henne och vi drog till KoP (King of Prussia). Jag prövade på att få mina ögonbryn "threaded" det var en lite konstig känsla men roligt :P Så det ska jag fortsätta med och de kosta bara $10 :)
 
Sedan jobba jag och åt sushi med vfamiljen :)
Skulle dragit ut med några polare men jag var för trött, har inte sovit så mycket dom senaste dagarna.
Och så vill jag inte spendera pengar för jag försöker spara. Så jag drog till Starbucks för jag har pengar på mitt Starbucks kort :) Jag har inte varit där på ett tag så de va rätt skönt att komma dit och träffa alla människor :) (Inte au pairer utan stammisar på starbucks som jag brukar prata med :P)
 
Kvällens outfit bestod av svarta jeans från HM och min nya Star Wars tröja från Forever 21 :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0