SLUTBETYG!!!

Min dator krånglade så mycket att jag valde att ta ett F i Svenska 2 (B) bryr mig inte om att jag fick ett F jag har iaf ett slutbetyg nu :D:D Jag är så jävla glad. Jag har varit så stressad över att om jag inte får ett E så kommer jag inte iväg till USA men fick reda på igår att F räknas ju också som ett betyg så då sket jag i allt och tog muntliga provet idag istället för nästa vecka så det inte behöver bli nå stress. Jag har samhällskunskap provet på tisdag nästa vecka men jag har redan ett F i det som jag såg i morse så jag vet inte varför jag valde att plugga upp det just nu men men nu har jag bara det att plugga till så min stress nivå gick från 20/10 till 2/10 vilket är jääävligt skönt :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0