Plugga!!!

Jag har gjort ett intensivt pluggschema inför nästa vecka. Allt som allt ska jag läsa ca 950 sidor.
Måste klara dom muntliga proven jag har. Jag är mer säker på att jag ska klara samhällskunskapen. 
Men jag är så jävla stressad så just nu skjuter jag alla känslor åt sidan. Bara för att jag ska klara av att fixa kurserna. Jag är livrädd för att misslyckas. Så nu är det bara att ge järnet.
Jag gjorde detta schema för att jag ska läsa ALLT vi gått igenom i kursen och ifall jag läser klart allt jag ska läsa på en dag så behöver jag inte få dåligt samvete om jag gör något kul på kvällen. Men det är endast om jag läser alla sidor jag ska läsa. 
 
Jag har också betalat räkningen till CC och imorgon ska jag posta alla papper till CC.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0