Random :)

Eftersom jag är rätt konstig så drog jag till Starbucks helt själv, jag tog med min ipad och jag tänkte att jag skulle kolla serier om det inte fanns några au pairer där. Och det var helt tomt på au pairer där idag, och dom jag känner där jobbade inte idag. 
Jag beställde iaf min vanliga Cool Lime med lemonade i. Och när jag väntade på min dricka så stod det två tjejer bredvid mig och från ingenstans så säger ena tjejen att jag har jätte fint hår....haha ja det är vanligt att random människor ger en komplimanger. Så jag börja prata med dom och vi satte oss vid ett bord och prata, sjukt sköna :) så addade jag dom på Facebook :) älskar amerikanare :) 
detta är verkligen mitt land haha :)
 


Kommentarer
Hanna

Hade ingen aning om att du dragit till usa :D As kul men jag skulle dööö utan min bebis :( Men Bandit har de no bra :)

Svar: Vet inte riktigt varför du skulle veta att jag har dragit till usa efter allt som hände...
JennysUSA

2012-12-02 @ 19:10:57
URL: http://dayswithh.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0