Migrän :(

Helgen kunde ju inte ha börjat sämre :( Vaknade med så såvr migrän så jag blev sängliggnades hela dagen :( 
Och vi skulle ha fixat ett bankkonto och kört omkring idag så jag ska kunna hitta på måndag. Men det gick ju inte :( Usch!! Varför var jag tvungen att ha det just idag? Kunde jag inte ha fått de på skolan istället?
 
Aja imorgon ska vi iaf köra omkring och se till att jag hittar till skolan iaf. Och sedan ska vi köra till andra platser också. Jag har ju gps i bilen som tur är iaf :)
 
Jag ska lägga upp bilder så snart jag orkar. Jag har en massa bilder från skolan :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0