Middag

Träffade min aussie brud idag igen :D Vi drog och köpte en hårtork till mig och det blev en lila :D 
Sedan åkte vi och åt på Ruby's och OMG vad gått det var! Och det är gratis refills på läsken och pommes!
 
Sedan åkte jag och hämta yngsta tjejen och sedan åkte vi till hennes möte, men vi var där 30 minuter för tidigt så vi satt i bilen och prata, hur mysigt som helst. Sedan åkte jag hem och lagade mat, köttbullar i tomatsås och spagetti till :) Jag lagade mat för mina vföräldrar är ute på en konsert :)
 
Jag satte precis upp massa bilder i mitt rum också :D

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0