Middag & Presenter

Har varit ute och ätit med min vfamilj och det var hur gott som helst. Servitören tog bort mitt vinglas och sedan när dom skulle komma in med Sarah's efterrätt med champange och gingerale till minderåriga så fick jag gingerale hahaha. Hur känns de :P Det var jätte god mat och vi skratta hur mycket som helst :)
 
Tänkte lägga upp bilder på presenterna jag fick av min vfamilj:)
 
Dom vet att jag är ett Red Wings fan så jag fick en Flyers tröja ;) Dom sa att jag fick byta tröjorna men det kommer jag absolut inte göra :D
 
Och så fick jag en MICK VICK TRÖJA :D:D:D:D ÅH vad glad jag är! Dock spelar han i fel lag nu. Han spelade ju i Falcons förut och det därför jag började heja på Falcons men vi har en mycket bättre QB nu men ändå :P
 
Fick också en Phillys keps, det är deras baseboll lag. Jag har ju inget baseboll lag så nu är det Phillys :)
 
Och så fick jag en Starbucks Tumlber som man kan skruva av locket underifrån och sätta in egna saker :D
Och en starbucks kopp :D Och presentkort till Starbucks :D
 
Och såklart lite godis:D
 
Blev jätte glad när jag fick allt detta. Trodde verkligen inte att jag skulle få allt detta :)
 


Kommentarer
Joanna

Hälsa henne grattis :)

Svar: Ja det ska jag göra :)
JennysUSA

2012-11-12 @ 14:02:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0