Last night :)

Sitter i sängen för sista gången, det är nämligen sista natten på skolan och imorgon ska jag till familjen :)
Åkte in till NYC med mina underbara vänner som jag fått. Vi hade så kul :D 
Vi gick såklart till Times Square och jag trodde det skulle vara mindre men OJ va det jag hade. Det går inte att beskriva! Det var EPIC! Jag måste åka tillbaka dit och det ska jag ju :P Jag ska ju dit på nyår :D Helt otroligt :D:D
 
Ska försöka sova och bli av med mitt illamående, jag mår bra men det är mycker nerver just nu. Vi lämnar liksom tryggheten vi har här på skolan för att åka till familjen själva. Men nu börjar mitt äventyr på riktigt! 
 
Önska mig lycka till :)


Kommentarer
theworldandelin.blogg.se

Lycka till! :)
Jag längtar efter att få börja på mitt äventyr! :)

Svar: Tack :D Förstår de :D
JennysUSA

2012-11-09 @ 07:52:49
URL: http://theworldandelin.blogg.se/
Jessica

Lycka till!

2012-11-10 @ 14:21:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0