King Of Prussia

Så idag drog jag och min aussie vän till King of Prussia (även forkortat till KOP). Det var hur stort som helst, helt sjukt hahaha. Och såklart gick vi till Victoria's Secret och testade BHar :) Jag hittade en beige bh, en helt vanlig men hur skön som helst och den täcker allt som jag vill ha täckt hahaha :P Den kosta 45$ så rätt dyr. Men värt de :D Och sedan gick vi till Bath and Body Works. Och jag får ju inte ha ljustända i mitt rum så jag köpte en sån man har i eluttaget så kommer det doft ut :D Klicka här för att se, det var exakt den jag köpte :D 
Och dessa lukter: Paris Amore, Peach Bellini & Fresh Cotton. Och det var 4 för 20$ :)
 
Sedan hämtade jag tjejerna och skjutsa ena till balett och sedan hem för att skjutsa den andra till ett möte och sedan åt jag med familjen och sedan slutade jag. Så jag drog till Starbucks för att möta upp några au pairer. Riktigt mysigt. Och killen som jobba på Starbucks hade på något sätt hört om att jag var ett Falcons fan, vet inte hur men det var kul att prata Falcons med någon hahaha.
 
Och nu sitter jag och nästan gråter för att jag antagligen inte kommer få se In Flames, funderar starkt på att gå själv. Fråga mina värdföräldrar om det finns någon möjlighet om dom kan skjutsa in mig dit och så tar jag en taxi tillbaka. Vill verkligen gå!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0