Första jobbdagen :)

Så just nu är det 16 grader ute och klockan ör 22.20 :P Som högst idag var det 21 grader.
Det är som svensk sommar här just nu. Men det ska bli kallare snart. Kommer nog ta ett tag att bli van med USA vädret haha. 
 
Idag var min första jobbdag och det gick jätte bra. Och det var också mitt vbarns 16års dag :D Hon blev jätte förvånad att jag hade mer presenter till henne och hon gillade allt :D
 
Idag kom även min LCC över och pratade med mig och mina vföräldrar. Hur skön som helst. Och sedan skulle jag iväg för att möta upp några tjejer för att äta froyo men dom hade redan hunnit åka därifrån så jag drog till CVS för andra gången idag och köpte mer saker jag "behövde" :D 
 
Imorgon ska jag skjutsa tjejerna till skolan på morgonen och sedan har jag hela dagen ledig tills jag ska hämta dom vid 15, och så jobbar jag till att min vmamma kommer hem och sedan är jag ledig :) Så då ska jag kanske iväg med en au pair till ett shopping mall, åh det kommer bli kul men farligt :P
Ska också fixa ett bankkonto (Vilket påminde mig om att jag måste kolla upp öppettiderna på banken haha).
 
Visar vad jag köpt i nästa inlägg :)


Kommentarer
sofia

verkar som att du trivs :)

Svar: ja jag trivs jätte bra :D
JennysUSA

2012-11-13 @ 14:43:49
URL: http://hannasofiaforsberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0