Bandit

Låg och gosa med min hund, klia honom bakom öronen och så börjar han med sin gris ljud. Han är så jävla söt, hur fan ska jag kunna lämna honom :'( Killen kan jag prata med genom skype och han kan komma och hälsa på men Bandit...fyfan känslan jag får av att jag vet att jag kommer lämna honom i 1 år, den tar kål på mig. Att ingen kommer att krypa upp mot en för att slicka bort mina tårar eller att bra ligga jätte nära mig om jag har ont i magen t.ex. han är den jag kommer sakna mest, och jag vet att det låter skumt men det är så. Jag har ingen möjlighet att prata med honom på skype..jag kan ju säga hans namn och jag vet att han kommer vicka på huvudet och börja springa runt i hela lägenheten för att leta efter mig och jag kommer tjura...
 
Fan måste nog hitta en familj som har en hund, helst en bulldog :P Älskar bulldogs :)
 
 
Min älskade Bandit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jenny's USA

Most people are stronger than they know. They just forget to believe in it sometimes.

RSS 2.0